HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2008.07.09. 15:24 Másikén

Iwiw - jó pasik? 17.0

Címkék: iwiw férfi szexi pasik pasi jópasik

Nálam is nyár van már, így kimaradoznak a bejegyzések. Azért sikerült összegyűjtenem ismét néhány aranyos és jó pasit az iwiwen.

Elsőnek itt egy körszakállas.

Kicsit macsós? :-)

Te melyiket választanád? :-)

Hm. Szerinted?

Egy szexi kép

Azt mondod jóképű? Huh.

Még mindig az...

Szinte tökéletes vonások

Szeretjük a szakállas pasikat

Nyam

Kifejezetten jó arc

Itt is jó - egyébként chippendale a srác. :-P

Valami megfogott benne

Itt se rossz

Kicsit izmos? :-P

Talán ők is jók :-)

Nem rossz!

A végére egy kis uhbassz. :-)

6 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr73560605

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Informatika, Internet, WEB 2.0 2008.07.13. 20:37:58

iwiw: az üzenőfal kiváltásaEgy korábbi posztban írtam, hogy a menő iwiw arcok az üzenőfalon élik az életüket, ott beszélgetnek ismerőseikkel. Nos, beláthatná már az iwes fejlesztőcsapat, hogy ezen változtatni kellene, mert ez így nem jó. Ebből jött az ötl…

Trackback: Informatika, Internet, WEB 2.0 2008.07.09. 21:00:35

A menő iwiw arcSok posztot írtam már az iwiw-ről, de valamelyik nap gondolkoztam el, hogyan lesz valakiből menő, igazán nagy iwiw arc. Sok adatlapot átnéztem már és csak úgy kalandoztam az ismerőseim ismerősei között, aminek nem sok értelme volt, de legal…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Másikén 2008.07.09. 21:12:34

Kedves menő iwiw arc legalább befejezhetted volna... :-)

Mr Monoszkop 2008.07.14. 13:35:03

abszolút egyetértek az előző hozzászólóval

Másikén 2008.07.14. 23:43:59

Mr Monoszkop csak nem te írod az Informatika blogot. :-) elég szar beposztolni a blogbejegyzést kommentnek. :-(

Mr Monoszkop 2008.07.24. 10:19:08

hát... ezt igazabol nem sikerult vennem

no para

várom a kovetkezo furi bejegyzesed (mindig oromet okoz, bigthx)

:)

(moon-ing)

Mr Monoszkop 2008.07.24. 10:22:27

ja mar ertem. nem, nem en voltam. en csak ertelmes hozzaszolast szolok hozza.

kikerem megemnak. pfhuuu

telorol netezek, csodás ez a techika

Másikén 2008.07.25. 23:25:42

Mr bíztam benned. :-) azé'! :-)))

egyébként ez a mobil netes dolog... ott van. ami nekem még nagyon bejön: wifi-s ingyen net mobilon.
süti beállítások módosítása