HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2008.12.17. 23:46 Másikén

Iwiw jó pasik? - 21.0

Címkék: iwiw férfi férfiak izmos pasik pasi jópasi jópasik

Ismét egy jópasis válogatás. Ezen az iwiwen mennyi a jó srác. Hm.

Kezdjük egy nagyon jóval. :-) Azt hiszem már volt, de a képek elérhetőségének megváltozása miatt mostmár nem. Itt az újraválogatás. :-P

Izmos jó pasi
Azt mondod hátizom?
Nyam, nyam
Na itt igazán ász a srác

Szerintem aranyos
Itt meg vicdes :-)))

Jóképű (?)

Jóóó (lehet, hogy már ő is volt. :-))

Nekem bejön

Hm. Markáns nagyon.
Ezek a vonások!
Ezek az izmok!
Azt hiszem nem kergetném el őket. :-)

Húha. Ez a nézés.

Nekem tetszik! :-P
Az a haj nem annyira előnyös. A többi ott van.
Így mennyivel előnyösebb :-)))

Aranyos
Jó az alakja...

A végére pedig egy bodybuilder:
Kifejezetten jó - szerintem
Melyiket a három közül? :-)

Ráadás: hm. Ez a nézés és arc. Valami nagyon van benne!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr45829023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása