HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2009.03.15. 21:03 Másikén

Iwiw - Jó pasik? 26.0

Címkék: iwiw férfi férfiak pasik pasi srácok jópasi srác jópasik

Iwiwes válogatás folytatódik.

 

 

 

 

 

 

 

 

A fenti képpel kezdeném. Jó kis izmok. Őt is szívesen lefotóznám. Megérdemelne néhány jó képet! (Forrás: Iwiw)

Egy aranyos mosolygós srác
Jó borosta

Szerinted?
Ruha nélkül is jó lehet :-P
Mit gondoltok a hátáról?
Izmos? Vagy csak úgy látszik?
Nos itt nekem kifejezetten ott van!
Jóképű? Ugye. :-)

Uh

Mutogat, de mögötte kilátszik a valóság
Húha

Aranyos

Kifejezetten megnyerő

Ez nagyon ott van!

Izmos:

Nekem tetszik
Húhúúú

Jó kis személyi edző
Aranyos, ahogy tartja a kisgyereket
Hm, az izmok jók! :-)

A végére pedig egy...

... aranyos borosta

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr221004349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása