HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2008.10.16. 17:45 Másikén

Ericssonos pasik

Címkék: iwiw férfi férfiak pasi ericsson jópasik

Voltam egy kiállításon az Ericsson Galériában. Hm. A kiállított képeken túl az ott dolgozó fiatal srácok se voltak rosszak. :-) Utána néztem, kiket is lelek meg az iwiwen.

Egy aranyos, picit macis srác a tengerparton.

Ő se rossz, csak kár, hogy ilyen kicsi a kép. :-(

Döntsétek el: nekem bejön. :-)
Szerintem aranyos... itt is.

Kifejezetten "ott" a srác.
Itt is!

Nem rossz
Jó gyerek

Beválasztottam, de határeset. :-) Némi retus kellett volna a szeme alá. :-)

Nem rossz, nem rossz...

Hm

Nyam-nyam

Jóképű

Jó srác
Itt is szimpatikus, bár egy kicsit furán néz...


Jó itt is. Kár, hogy ilyen kicsi a kép. :-(

Kezdetnek nem rossz.
A folytatás se...

Nem rossz!

Őt sem zavarnám el.
Itt is jó.
Ez is egy aranyos kép.
Itt a legjobb... de ismét túl kicsi a kép. :-(

Azt hiszem ez a srác jóképű. :-)

A végére pedig egy aranyost.

Találtam ráadást. Szépek ezek a vonások.
Ez a hát se rossz. :-)

Nem rossz.

Kifejezetten férfias.
Ez meg poénos. :-)

Na mára ennyit. A srácokat semmi más nem kapcsolja össze, mint hogy rákerestem munkahelyükre az iwiwen. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr13717373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása