HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2008.12.28. 12:12 Másikén

Iwiw - jó pasik? 22.0

Címkék: iwiw férfi férfiak pasik pasi jópasi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így az évvége felé ismét szétnéztem az iwiwen. Sőt már egy ajánlást is kaptam, amit nagyon köszönök. Egy igazán aranyos srácot ajánlottak a figyelmembe. :-P (A képen láthatónak meg érdemes lenne fotóznia! Igen fotogén. Forrás: Iwiw.)

Aranyos
Szerintetek? :-)

Aranyos a mosolya

Nem lenne rossz a srác, csak hát egy kicsit sötét a kép. :-(

Jó pasi?

A terpesz

Szerintem valami van a srácban. :-)

Nem rossz, nem rossz

Kár, hogy kicsi a kép. Markáns arc.
Jó ez a pasi
Jó kis hátizom
Jók a karjai is

Melyikőjük az aranyosabb

Ezen a képen aranyos
Jó a mosolya

Aranyos
Alakul :-)

Ütős :-P
Találtam még két képet a srácról:
Jó ez a borosta
Kifejezetten előnyös (jobb oldali kép)

Azt mondod ott a srác? :-)

Jó karakter

Aranyos ő is

A végére egy 18 éves izompacsírta srác:
Azt mondod kicsit izmos a srác?
Előlről
Némi hát

Vannak izmok

Aranyosak

Izmos has

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr100844986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása