HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2007.10.06. 10:38 Másikén

Buzinak lenni ne hidd,hogy kurva jó!

Címkék: vélemény férfi férfiak meleg érdekesség buzi buzik melegség

"Buzinak lenni ne hidd, hogy kurva jó!" - mondta egyik meleg barátom a héten egy sörözés közben. Kérdeztem: "Miért? Változtass rajta!" Erre jött a válasz: "Szerinted én akartam meleg lenni?"

Teljesen igazat adtam Neki, hisz nem Ő választotta, akarta. Szerintem és szerinte is melegnek lenni annyira "kényszer", mint heteronak. Na és ilyenkor mi a teendő?

Utáljuk, gusztustalannak tartjuk a melegséget, mert milyen az amikor "két izmos férfitest egymásnak feszül"... hát milyen is? Valakinek bejön. :-) Ez gond?

Rohadt buzik! Jöhet a válasz. Igen, végülis igen. Miért csinálják, ha ekkora a társadalmi nyomás? - kérdezhetnénk. Miért nem tudják visszafogni magukat és nem csinálni? Jó kérdés.

Te, ti, mi miért nem tudunk lemondani a nőkről? Miért vágyunk a szexre, társra, stb.?

Jah, nekünk szabad, nekik nem, mert Ők - férfi létükre - a pasikat szeretik.

Most nem akarok belemenni vallási kérdésekbe, vagy épp abba, hogy nem lehet gyerekük, nem segítik a továbbélést, szaporodást, stb.

Bizonyos nézőpontból teljesen egyetértek ezekkel az ellenvetésekkel, a másik oldalon viszont azt mondom, hogy ennek a társadalomnak nem a buzik a rákfenéje. Nem ez okozza pusztulását, ha valami okozza is. Azt hiszem inkább maga az emberi mivoltunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr62187939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása