HTML

Másik én...

Egy másik én... valakinek több van. Nekem minimum kettő. :-)

Friss topikok

Linkblog

2008.03.11. 22:21 Másikén

Iwiw - jó pasik? 12.0

Címkék: férfi férfiak szexi jópasi srác jópasik

Elsőnek csak annyit, hogy van jelentősége annak, hogy milyen nemű az, aki ezt a blogot írja? Nincs. Állítok bárkiről is bármit ebben a blogban? Nem. Akkor miért baj az, hogy összegyűjtöm a szerintem jó pasik képeit az iwiwről? :-)

Ezután a kis bevezető után kezdjük az újabb válogatást.

Ez a srác nagyon aranyos. Visszafogot, de szexi kép!

A vőlegény...
Kemény
Még egy vőlegényes...

A militaryt kedvelőknek

Aranyosan szőrős
Ez a mosoly és szemek

Talán igen, talán nem
Huh. Na igen. Kár, hogy ilyen kis kép!

Szexi

Hm. Férfias.

Uh. Nagyon ott van a srác.
Hm.

Aranyos

Nagyon jó arc
Valami nagyon megfogott benne

Nagyon ott van!
Na igen
Aranyos

Aranyos

Kár az orráért
Két aranyos

A végére néhány durva kép:
Uh
Hm
És itt az igazán "durva" kép. :-P

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://masiken.blog.hu/api/trackback/id/tr14376980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Monoszkop 2008.03.12. 09:35:10

Figyel, akkor kerüljön már tiszta víz abba a pohárba.

Milyen nemű is vagy?

Csak úgy érdekességből? Csak a vicc kedvéért, érted.

Nem olvastam el az összes posztodat, de valaki azt mondta hogy manus vagy.

Nem mintha számítana vagy zavarna, csak tényleg kíváncsivá lettem.

Ha van kedved írd meg, ha nincs akkor manus vagy!! :D

Csaó

Másikén 2008.03.12. 10:16:54

Mr Monoszkop látom nem értettél meg. :-) És azt is látom, hogy vicces pali (?) vagy. :-)

Mr Monoszkop 2008.03.12. 10:51:34

Jaja pali

Manus manus, tudtam :)

Na de most miért nem lehet megmondani? Én is megmondtam. Ugye? Ennyi

De mindegy különben.

Csaó

Másikén 2008.03.12. 13:16:37

:-) mondtam én, hogy egy vicces gyerkőc vagy. és ha még megmagyarázod nekem, hogy ez miért volt annyira kib*sz*ttul fontos neked, annak nagyon tudnék örülni. :-)

Mr Monoszkop 2008.03.12. 16:15:11

Áh annyira különben nem is fontos. És tud meg hogy szarul esik hogy kérdezek valamit és te rákontrázol (ezt asszem nem is illik). Jó lett volna végre megtudni hogy mi is az állás, de mindegy is. És egy jótanács: úgy látom én vagyok ez egyetlen visszajáró kommentezôd. Miért nem becsülsz meg??? És ha egyszer nem leszek??

A kérdés továbbra is lebeg...

Másikén 2008.03.12. 23:10:49

Kedves Mr!

Örülök, hogy itt vagy és örülök, hogy kommentelsz, de a magánjellegű véleményeket és kérdéseket "asszem nem is illik" kommentben feltenni. :-)

Mr Monozkop 2008.03.13. 10:34:37

Aki kapni akar, tanuljon meg adni.
Lao-Ce

(nem biztos hogy így írják a fickó nevét)

Nos, én önzetlen módon elárultam a nememet ÖÖÖÖÖÖÖÖ... TE IS RÁKÉRDEZTÉL. Látod-látod. De ha nem hát nem. Majd megyek más blogokba faggatózni. Máshol is lehet...

:D
A viselkedésed csajra utal, de szetem manus vagy. Csak miért gáz ezt elárulni?? Azt nem vágom

Másikén 2008.03.13. 23:16:48

Mr lényegtelen. de nem értelek. biztos ez most egy bunkó blogger stílus lesz, de miért kell meghatódnom azon, hogy valaki kommentel? :-)

nem bántásból írom, csak kérdezem. :-)

értem én, hogy fontos egy blognál, hogy legyenek kommentek, "használják" az oldalt az olvasók, stb., de most épp ennél a blognál ez lényegtelen... vagyis ezeknél a pasis bejegyzéseknél, hisz relatív dolgokról szólnak ezek a bejegyzések... ízlésről, amiről ugye nem szokás vitatkozni. :-)

Másikén 2008.03.14. 11:04:01

Mr Monoszkop remélem nincs harag. :-)

Mr Monoszkop 2008.03.19. 16:51:38

Miss Masiken

Nem-nem nincs. Várom az új posztot

Másikén 2008.03.20. 11:13:44

Monoszkop muszáj szórakoznod? (Miss Masiken) Hm? Nem értem a hozzád hasonlókat. Mire jó ez?

Mr Monoszkop 2008.03.25. 17:17:22

Na most nem tudom mi van nem ment el a kommentem vagy már ott tartunk hogy törlöd.? :D

Ja nem sértegetni akartalak - isten a tanúm rá (akiben meg nem is hiszek) - csak reagáltam a Mr Lényegtelen-re. Így kicsit infantilisnek tűnik de nekem ezek fontosak. Mivan nem vagy aktív? Hol az új post?

Másikén 2008.03.25. 23:45:46

Mr még az kéne... nem vagyok én olyan törölgetős fajta. ha az lennék, már rég töröltem volna a kommentjeid. :-)

Uh, félreértettél... a Mr a megszólítás, a lényegtelen a válasz volt arra, hogy lényegtelen milyen nemű vagyok. bocsánat a félreértéésért. látod dupla nagybetűvel írtad, holott én meg nem... :-)

Mable · http://www.mable.blogol.hu 2008.03.30. 19:38:10

Sok jó pasi van a blogodon, tényleg.
És azt nem értem, hogy hogyha valaki esetleg meleg, azt miért kell nyilvánosan cikizni emiatt? Meleg és kész. Ezen vagyok kiakadva. Különben is, a nők jobban bírják a melegeket, mint a bunkó pasikat :P .

Mable · http://www.mable.blogol.hu 2008.03.30. 19:38:55

(mármint nem azon vagyok kiakadva, hogy meleg, hanem azon, hogy baszogatják egyesek emiatt)

Másikén 2008.03.30. 23:09:35

Mable különösen az a vicces, hogy egy meleg baszogatja a másikat. (nem rád gondolok. :-))

Mr Monoszkop · http://www.manwithnoname.co.uk/ 2008.04.01. 17:29:33

Hát most mit is mondjak.

Igazából egyrészt azt gondolom hogy nem baszogattalak másrészt miből gondolod hogy meleg vagyok?

Figyelj az hogy rákérdeztem arra hogy manus vagy e vagy sem az neked baszogatás? (És íme a következtetésem: tehát manus és ráadásul nem csak gyűjti a fickós fotókat hanem még meleg is.) És mond miért nem kérdezel rá hogy meleg vagyok v. sem ha érdekel?

Mélyen megbántva érzem magam.

Nem szemétkedni voltam itt

Lehet hogy nem is én vagyok a bunkó

Mr Monoszkop · http://www.manwithnoname.co.uk/ 2008.04.01. 17:30:52

az uj poston járna inkább az eszed

:)
süti beállítások módosítása